صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فیلم‌های کمدی «عینک قرمز» و «تگزاس۳» در نوبت اکران «امیر جدیدی» نقش منصور بهرامی را بازی می‌کند ویژه‌برنامه‌های رادیو به مناسبت روز معلم + زمان پخش رقص قلم در دستان شعله | یادی از اسماعیل آشتیانی، شاعر، نقاش و ادیب معاصر «نصرالله شیرین‌آبادی» نوازنده پیشکسوت ویولن درگذشت + علت فوت نگاهی به فیلم سینمایی «مست‌عشق» | تکه‌پاره‌های یک روایت فیلم «رابطه» با بازی زنده یاد «خسرو شکیبایی» + زمان پخش آهنگ «قلب من قلب یه عاشق» دیان را بشنوید + لینک دانلود و متن ترانه پیوند تجربه و هنر در عرصه دانشگاه | گزارشی از کارگاه‌های رویداد «هفته هنر» در مشهد گفتگو با امیرحسین رضازاده، بازیگر مشهدی فیلم «بی بدن» | بازی در آثار جدی را بیشتر دوست دارم لورل و هاردی به تلویزیون می‌آیند + زمان پخش عضو شورای شهر مشهد مقدس: برگزاری جشنواره «حکیم توس» جزو اولویت‌های ماست ما را مباد از دل طوفان گریختن | واکنش شاعران و اهالی ادب به سروده رهبر معظم انقلاب
سرخط خبرها

فصل دوم «پوست شیر» ساخته می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۷۲۹۲۷
  • ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
فصل دوم «پوست شیر» ساخته می‌شود؟
کارگردان «پوست شیر» با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، از ادامه ساخت سریال پوست شیر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جمشید محمودی، کارگردان سریال پوست شیر در صفحه فضای مجازی خود نوشت: چهارشنبه‌های «پوست شیر» ادامه دارد. ساخت اسپین‌آف «پوست شیر»، در دستور کار قرار گرفت. (اسپین‌آف یعنی ممکن است جزئیات بیشتری از آن را روایت کند و یا روایتگر داستان متفاوتی باشد. اسپین‌آف‌ها معمولاً بر اساس کار‌های بسیار موفق ساخته می‌شوند و گاه براساس شخصیت‌های فرعی آن داستان هستند.)

به این ترتیب سریال «پوست شیر» که مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده بود، ظاهرا قرار است با داستانی متفاوت دوباره ادامه پیدا کند.

فیلمنامه «پوست شیر» را جمشید محمودی و رضا بهاروند نوشته‌اند که در نگارش اسپین‌آف آن نیز محمودی و بهاروند همکاری خواهند داشت.

نوید محمودی برادرِ او که تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده داشت در گفت‌وگویی یادآور شد: تا همین‌جا می‌توانیم جزئیات اعلام کنیم و به زودی اطلاعات بیشتر درباره اسپین‌آف «پوست شیر» اعلام خواهد شد.

او البته پیش از این نه ادامه ساخت سریال را تأیید و نه تکذیب کرده بود: «الان که با شما صحبت می‌کنم هم می‌توانم بگویم نه و هم بگویم بله! به این نکته بستگی دارد ببینیم این قصه جان ادامه دارد یا خیر. اکنون که صحبت می‌کنم به هیچ نتیجه‌ای راجع به آن نرسیدیم. صادقانه الان راجع به هیچ چیزی تصمیم نگرفتیم.»

لازم به یادآوری است ساخت اسپین‌آف از روی یک سریال در سینمای ایران چیز جدید و تاز‌ه‌ای نیست. در تاریخ سریال‌سازی موارد انگشت شماری بوده که به صورت اسپین‌آف ساخته شده‌اند و اتفاقاً اکثر آن‌ها با استقبال مواجه شدند.

به‌عنوان مثال سریال «سرزمین سبز» به‌عنوان یک اسپین آف از سریال «خانه سبز» ساخته شد و یا سریال «شب‌های برره» اسپین‌آف بسیار موفقی از سریال «پاورچین» مهران مدیری بود و توانست گوی سبقت را از سریال اصلی هم برباید. طی سال‌های اخیر سریال‌هایی مانند «گیسو» و «سال‌های دور از خانه» در شبکه نمایش‌خانگی ساخته شده که هر یک اسپین آفی برای سریال‌های عاشقانه و شاهگوش به حساب می‌آمدند.

در سریال پوست شیر گزینه‌های زیادی برای ادامه دادن یک قصه پاگرفته وجود دارد بنابراین ساخت یک اسپین‌آف برای این سریال دور از ذهن نیست. با این وجود باید دید که برنامه سازندگان برای ادامه دادن «پوست شیر» چیست.

«پوست شیر» عنوان سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی است که در سال ۱۴۰۱ از فیلم‌نت به نمایش درآمد.

هادی حجازی‌فر، شهاب حسینی، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه و ژیلا شاهی از بازیگران این مجموعه نمایش‌خانگی‌اند. قسمت پایانی از فصل دوم این سریال چهارشنبه ۱۹ بهمن‌ماه منتشر شد و داستان آن پیرامون فرار شخصیت «ساحل» از چنگ آدم ربایان گذشت.
منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->